را کاهش می دهد کراتینین در 580 با سموم کلیه تصفیه درمان پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

را کاهش می دهد کراتینین در 580 با سموم کلیه تصفیه درمان پلی کیستیک

در واقع، اثر اصلی درمان پاکسازی سموم است که کمک به عملکرد کلیه های آسیب دیده خود را، از بین بردن سموم از ریشه، و ایجاد یک محیط داخلی نسبتا سالم و منظم. بنابراین، سموم تصفیه درمانی می تواند سطح کراتینین بالا نسبت به سطح نرمال کاهش می دهد. اما همه این است با پیشرفت بیماری انسان در ارتباط است. بیایید با این واقعیت است که کراتینین 580 توسعه در مرحله سوم، که در آن بخشی از عملکرد کلیه است هنوز قادر به عملکرد شروع، اندازه گیری تا به موقع باید به حساب قبل از کراتینین تشدید مرحله غیر قابل برگشت قرار گرفته است.

دلیل اصلی برای کراتینین بالا است

کلیه پلی کیستیک - بیماری شایع کلیوی ناشی از برس های بی شماری کوچک یا بزرگ، که در پارانشیم کلیه سپرده خواهد شد. کلیه ما از تزریق به دلیل این کیست، که به طور مستقیم به آلودگی خون منجر رنج می برد. خون گردش خون آلوده در سراسر محیط داخلی پراکنده و در نتیجه تحریک تعداد زیادی از سموم خون و سایر مواد سمی. از این رو، سطح کراتینین افزایش می یابد.

درمان پاکسازی سموم چیست؟

آن را از ایده ترویج گردش خون به حذف استاز خون از طریق طب سنتی چینی، که منجر به پیشبرد درمان و امکان اصلاح عملکرد کلیه به طور چشمگیری افزایش می آید. در روش از بین بردن سموم ما به طب چینی، ترکیب آن با یک حمام پا و یا کوتر، برای تصحیح اختلال محیط داخلی. بنابراین، مواد سمی انباشته می توانید از سیستم های بدن از طریق عرق کردن جنبش و روده خلاص شوید. پس از این مرحله، معقول است را انتخاب کنید درمان چین. فقط دونگ تا، عملکرد کلیوی می توانید کار به طور معمول از سر گرفت. درمان چین شامل طب میکرو چینی Osmotherapy حمام میکرو چینی پزشکی برای پاها، درمان ایمنی بدن، فتیلهگذاری، انما، و غیره.

اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان چین هستند، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 86 13292893707، ما از هیچ تلاشی برای کمک به شما دریغ ارسال.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: